Veel gestelde vragen

  • Hoe vind ik een artikel of artikelinformatie?

    Zoeken op artikelen kan alléén in de webshop. Klik op “naar shop.spruyt-hillen.nl”. Daar kunt u uw zoekopdracht invoeren. De zoekfunctie vindt meer artikelen als u ingelogd bent omdat een groot deel van onze artikelen alleen zichtbaar zijn na inloggen. Zoekt u een artikeldocument (alleen beschikbaar na inloggen) dan kunt u dit onder het zoekveld aanvinken.

  • Webshop: Hoe maak ik een vaste bestellijst? Optie 1 (Alleen beschikbaar na inloggen)

    U kunt op eenvoudige wijze een vaste bestellijst maken van producten die u regelmatig bij ons bestelt. Voor het maken van de bestellijst klikt u op “naar shop.spruyt-hillen.nl”. Daarna klikt u bovenin de homepage op “Account”. Hier kunt u “snel bestellen op artikelnummer” gebruiken om producten te zoeken en toe te voegen. Zoek op artikelnummer of artikelomschrijving. Klik op de plus om het aantal aan te passen en klik daarna op “Voeg toe aan Vaste bestellijst”. Geef de bestellijst een naam of voeg het artikel toe aan een bestaande lijst door de lijst aan te vinken. Klik daarna nogmaals op “Voeg toe aan Vaste bestellijst”. Uw bestellijst is nu aangemaakt en terug te vinden onder de tab “Bekijk vaste bestellingen”.

  • Webshop: Hoe maak ik een vaste bestellijst? Optie 2 (Alleen beschikbaar na inloggen)

    Selecteer de producten die u op de vaste bestellijst wilt plaatsen door ze in uw winkelmandje te plaatsen. Als u alle producten in uw winkelmandje heeft dan klikt u op de knop rechtsboven “mijn bestelling” en vervolgens op de knop “bekijk mijn bestelling”. U krijgt dan een overzicht van alle producten die u als bestelling heeft geselecteerd. Dit wordt uw vaste bestellijst door te klikken op de knop “opslaan als vaste bestellijst”. Er verschijnt dan een pop-up veld waarin u uw bestellijst een voor u herkenbare naam kunt geven. Daarna verschijnt er een bevestiging dat de bestellijst is opgeslagen. Door bovenstaande te herhalen en de volgende bestellijst een andere naam te geven kunt u meerdere bestellijsten aanmaken.

  • Webshop: Hoe vind ik mijn vaste bestellijst? (Alleen beschikbaar na inloggen)

    Door op de knop rechtsboven te klikken “Account” verschijnt er een scherm met uw accountgegevens. De eerste tab van links bevat de knop “Bekijk vaste bestellingen”. Hier vindt u een overzicht van alle vaste bestellijsten die u heeft aangemaakt. U kunt er vervolgens voor kiezen om de vaste bestellijst direct te bestellen of de lijst te bewerken.

  • Webshop: Hoe kan ik de status van mijn bestellingen volgen? (Alleen beschikbaar na inloggen)

    Door in de webshop op de knop rechtsboven te klikken “Account” verschijnt er een scherm met uw accountgegevens. Door op de tweede tab van links te klikken “Bekijk orderstatus” vindt u de status van uw huidige orders. U kunt hier ook eventueel op datum zoeken.

  • Webshop: Waar vind ik informatie over bestellingen uit het verleden? (Alleen beschikbaar na inloggen)

    Door op de knop rechtsboven te klikken “Account” verschijnt er een scherm met uw accountgegevens. Door op de derde tab van links te klikken “Bekijk bestelgeschiedenis” vindt u uw orderhistorie. U kunt hier ook zoeken op facturen, verzendingen, creditnota’s en retourontvangsten.

  • Webshop: Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

    Als u uw bestelling voor 15.00u bij ons plaatst wordt deze de volgende dag geleverd.

  • Webshop: Hoeveel bedragen de verzendkosten die Spruyt hillen berekent?

    Hoeveel bedragen de verzendkosten die Spruyt hillen berekent? Zoals u op onze home pagina kunt zien berekent Spruyt hillen bij een bestelling vanaf € 45,= geen verzendkosten. Voor bestellingen onder de € 45,= wordt € 3,50 aan verzendkosten in rekening gebracht per orderregel.

  • Hoe kan ik registreren?

    Als u op de knop “Registreren” rechtsboven in het scherm klikt komt er een aanmeldformulier op uw scherm. Dit dient u in te vullen en te verzenden. U ontvangt binnen 24 uur bericht dat uw account geactiveerd is en kunt u uw bestelling plaatsen.

  • Hoe kan ik de gegevens voor mijn account wijzigen? (Alleen beschikbaar na inloggen)

    Op de home pagina van de website vindt u het blok “Mijn accountpagina”. Als u daarop klikt komt u in uw accountpagina en kunt u uw gegevens aanpassen.

  • Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen? (Alleen beschikbaar na inloggen)

    Op de home pagina van de website vindt u het blok “Mijn accountpagina”. Als u daarop klikt komt u in uw accountpagina en kunt u uw gegevens aanpassen. Onderaan deze pagina vindt u de knop “Wachtwoord wijzigen”. Als u hierop klikt komt u in een scherm waar u uw huidige wachtwoord in moet voeren en tevens een nieuw wachtwoord kunt kiezen.

  • Waar kan ik specifieke informatie m.b.t. mijn vakgebied vinden?

    Op de homepagina van de website ziet u in de bovenste balk een kopje “doelgroepen”. Als u daarop klikt kunt u een keuze maken uit de volgende doelgroepen: ziekenhuisapotheek, algemene apotheek, medische professional en groothandel. Door een van bovenstaande te kiezen komt u automatisch op een pagina met volop informatie specifiek voor uw vakgebied!

  • Hoe maak ik een afspraak met een accountmanager?

    U kunt onderop de homepage op het emailadres cs@spruyt-hillen.nl klikken en in de mail aangeven dat u een afspraak wilt maken. Uw accountmanager neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Nog vragen?

 

* verplichte velden
Verzenden

Contactgegevens

Bezoek- en postadres

Venkelbaan 101
2908 KE Capelle aan den IJssel
T: 030- 281 44 11
F: 030- 799 86 91
E: cs@spruyt-hillen.nl

 



 

Webpagina’s (27) Documenten (7)
There are no results